Kontsumitzaileen Informaziorako Eskualde Bulegoak arreta zuzena eta dohaina eskeintzen du eta bere helburu nagusia, goierritarrak, kontsumo arloari dagokionez, dituzten eskubide eta betebeharren berri eman eta eguneroko bizimoduan erabiltzen laguntzea.

ZERTARAKO BALIO DU

Hiritarrek, ondasunak erostean eta zerbitzuak erabiltzean, kontsumitzaile eta erabiltzaile gisa dituzten eskubideak nola babestu behar dituzten azaltzeko.

Kontsumitzaile eta erabiltzaileen kexak eta erreklamazioak jaso eta dagozkien entitate eta erakundeetara bideratzeko.

KIUBek EZ DITU HONAKO HAUEK ONARTZEN

• Profesionalek edo empresariek eginiko erreklamazioak ez dagoelako azken kontsumitzailerik
• Partikularren artean sortutako arazoak (etxebizitzaren salerosketa, kotxearen salerosketa ...)
• Auzokideen arteko arazoak (Jabetza Horizontala).Era horretako kontuetan BIZILAGUN erakundera jo daiteke
• Hiri alokairuei loturiko kontuak,salbuespen batekin, kontratazioa Agentzi batekin egin denean.
• Administrazio Publikoaren aurkako erreklamazioak. Kontu horietarako dagokion Administrazioko zerbitzu publikora jo beharko da.

HARREMANETARAKO

ORDIZIA : Astelehena eta Asteazkena Tfnoa. 943 881 642
Udaletxean. Kale nagusia 24, Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko.

BEASAIN : Asteartea eta Ostirala Tfnoa. 943 886 908
Martina Maiz, 3 Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko.

LAZKAO : Osteguna Tfnoa. 943 088 080
Euskadi Enparantza, z/g Helbide elektroniko hau spambot-etatik babestuta dago. JavaScript gaituta izan behar duzu ikusi ahal izateko.

Ordutegia 10:00etatik 14.00etara