Zure bezeroak fidelizatzeko 4 aholku.
Erraza izaten da bezeroak lortzea, baina fidelizatzea? Ez hainbeste.
Horretarako, 4 ekimen berri aurkezten dizkizuegu zuen dendetan abian jartzeko.
- Deskontu esklusiboak edo puntu- programa: ohiko bezeroei abantaila emateko eta dinamika horretara gehiago erakartzeko, merkatariak sari hauek eskain ditzake beren bezeroei: deskontuak, puntuak, truka daitezkeen baleak…
- Opari bereziak: teknika honek zerikusi zuzena du zure ohiko bezeroei egun seinalaturen batean oparitxo bat ematearekin. Hala nola, bere urtebetetze egunean, San Valentin egunean, gabonak, amaren/aitaren egunean…
- Iritzia emateagatik saria: denden alderdi garrantzitsu bat sare sozialetako aipamenak edo bisitak/edukiak dira. Hori sustatu ahal izateko, “Google my Business” profilean iritzia emateagatik, sare sozialetan argazkiak eta bideoak partekatzeagatik edo blog ezberdinetan esperientzia kontatzeagatik, jendea saritzen da.
- Deskontua newsletterrean harpidetzeagatik: web orri bat baduzu, gomendatu bezeroei newsletterrean harpidetzeko, eta eman %10eko deskontua hurrengo erosketan.
Aholku hauek martxan jartzera animatzen bazarete eta edozein zalantza izan ezkero ez izan zalantzarik gurekin harremanetan jartzeko. Korreo hauen bitartez: