Badakigu autonomoa izatea ez dela batere erraza, eta lan-ordutegia eraginkortasunez kudeatzea gutxiago. Ez dago autonomo mota bakar bat, eta egoera bakoitza erabat desberdina da, baina guztiei arazo bera dagokie, lan-denboraren kudeaketa. Horretarako, hiru trikimailu erabilgarri emango dizkizuegu, lan-ordutegia eraginkortasunez planifikatu ahal izateko.

  1. ERABILI APLIKAZIOAK ZURE ORDUTEGIAK EGITEKO

Gaur egun, digitalizazioak aurrera egin ahala, aplikazio ugari daude zure ordutegia antolatzeko, esaterako Google Calendar, Trello, Calendly… Aplikazio horiekin lan-ordutegia eta bete beharreko zereginak edo eguneroko jarduerak zehaztu ahal izango dituzu.

  1. EZIN ZARA 24H ERABILGARRI EGON

Aplikazioa abian jarri ondoren, bezeroei jakinarazi behar zaie egunean 24 orduz ez zaudela erabilgarri; beraz, ordutegia ezarri behar duzu. Oso zaila da ordutegi finkoa finkatzea, malgutasuna behar duzulako, baina estandar bat ezar dezakezu.

Baina kontuan hartu behar da, dagoeneko ordutegi bat ezarri baduzu, bezeroek hori ikus dezaten, ez zenukeela mezurik, deirik edo bilerarik izan behar handik kanpo. Hau zehazteak zure lana profesionalizatzeko eta eremu pertsonala eta lana ez nahasteko balioko dizu.

  1. ZATITU EGUNEKO LANA BLOKEKA

Eguneroko denbora hobeto kudeatzeko, zeregin bakoitzean zenbat denbora ematen duzun jakitea komeni da. Jarduera bakoitzari gutxi gorabeherako iraupena emanez, egunero egiten dituzun lan guztien zerrenda egiten lagunduko dizu, orden bat jarraitu eta helburuak bete ahal izateko.