SUSTATZE AKTIBO tailerra: Zure enpresa interneten
Tailer honen helburua gailu mugikorrak nola erabili ezagutzea da zure negozioa bizkortu eta eraginkorragoa egin ahal izateko abiapuntu eta oinarrizko ezagutzak jasoz.
Norentzat:
Edozein sektore enpresarialeko pyme, autonomo eta ekintzaileentzat zuzenduta, beren eguneroko lan profesionalean teknologiak integratzeko interes eta jarrera, negozio-ereduen balio-ekarpena bilatu nahian.
Data: Uztailaren 15a, asteartea.
Ordua: 10:00etatik 14:00etara.
Lekua: NBF Eraikina, Arranomendia, 5 - Ordizia.
Programa:
1)-POSIZIONAMENDU BIRTUALA sarean PRESENTZIA GEHIAGO izateko eta bezeroari zure negozioa bilatzea errazteko, zurearen antzeko negozio baten bila ari denean.
• Presentzia digital egoki bat izateko praktikak, hala nola web orrialdea edota sare sozialak nola kudeatu. Bilatzaile garrantzitsuenetan ongi posizionatuta nola egon.
• QR kodeen bitartez azkar eta zuzen zure presentzia digitalera ailegatu; nola sortu, onurak eta erabilgarritasuna zure bezeroek zuri buruzko informazioa aurki dezaten.
• Mapa birtualetan zure enpresa modu egokian kokatu. Bilatzaile nagusien mapa zerbitzuetan enpresa agertarazi.
• Irisgarritasuna eta Responsive web diseinuari buruzko aholkularitza, bisitariak edozein gailutik esperientzia egokia jaso dezan.
• Online erreputazioa: Alertak jarri gure sektorearen, konpetentziaren edota gutaz publikatzen diren gaiez jakitun izateko.
2)-BEZERO BERRIAK erakartzeko eta salmentak bultzatzeko negozioaren PROMOZIO AKTIBOA SAREAN:
• Sare sozialetan dinamizazioa, nire sektorean zeintzuk dira egokienak eta bertan nola aurkezten naizen.
• Interneten publizitatea: Noiz eta nola egin publizitate kanpainak.
• Presentzia profesionala duten sare sozialetan iragarkiak sortu eta kudeatu.
3)-Bezeroak fidelizatu ONLINE MARKETING-ari esker SALMENTA GEHIAGO lortzeko.
• Erregistratutako bezeroei mailing bidezko promozioa egin: nola diseinatu eta interesatuta daudenei bakarrik bidali.
• Whatsapp Businness aplikazioa erabiliz bezeroarekin beste komunikazio bide batzuk zabaldu.
• Eskaeren, iradokizunen edo gogobetetze inkestak biltzeko formularioak.
• Datu Babesaren Legea (LOPD) eta arau berriaren (RGPD) legeei buruzko aholkularitza.
• Datu analisia: Nola kontsultatu eta irakurri nire bezeroen jarreraren datuak.
4)-MODU EGOKIAN WEB ORRIALDEA POSIZIONATZEN duen enpresa, bezeroak bere orrialdera heldu daitezen modu arin eta zuzenean.
• Bilatzaileetan SEO posizionamendua hobetzeko praktikak, kokapena eta sektorea kontutan hartuz.
• Bilatzaileetan modu egokian agertzeko asmoz, webgunea dinamizatzeko praktikak.
• Enpresaren beste promozio kanalekin zerikusia duten praktikak.
Izena eman:
Informazio gehiago jaso nahi izanez gero, edo izena emateko, idatzi